Omlet wysokobiałkowy z masła orzechowego

Dziś chciałabym podzielić się z Wami kolejnym prostym i szybkim przepisem, do jego przygotowania potrzebujecie zaledwie 2 składniki, no ok 3 jeśli weźmiecie pod uwagę olej do smażenia  Ze względu na składniki, z których jest zrobiony, omlet ten jest dość kaloryczny, ale dostarcza też sporej ilości białka, więc myślę, że czasem warto się na niego skusić 😉

Składniki:
🍍2 jajka
🍍80 g masła orzechowego (około 3 łyżki)
🍍1 łyżeczka oleju rzepakowego

Jajka umyć, wbić do miseczki, roztrzepać, następnie dodać masło orzechowe i dokładnie wymieszać. Wymieszanie jajek i masła orzechowego jest trochę uciążliwe, więc można pomóc sobie blenderem.
Na patelni równomiernie rozprowadzić tłuszcz, można pomóc sobie ręcznikiem papierowym, gdy patelnia będzie rozgrzana wylać na nią przygotowaną wcześniej masę. Smażyć z obu stron aż się zarumieni.  Gotowe  

Ta porcja zawiera: ok. 650 kcal, 34 g białka, 55 g tłuszczu, 11 g węglowodanów

Omlet polałam sosem, który przyrządziłam z mrożonych malin i mrożonego ananasa. Moim zdaniem sprawdzi się najlepiej jako potrawa podawana właśnie ze słodkimi dodatkami: sosami owocowymi, świeżymi owocami, dżemorem, czekoladą itd.🍍

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *