Łatwe, szybkie i pożywne śniadanie z tego co masz w lodówce (23 g białka)

Moje śniadania są do siebie bardzo podobne. Staram się żeby były pożywne, zawierały sporo białka i dobre tłuszcze. Jednak nie są to śniadania białkowo-tłuszczowe, u mnie takie nie do końca się sprawdziły, więc zazwyczaj dorzucam do nich pieczywo żytnie oraz owoce i warzywa. 

Dziś chciałam Wam pokazać swoje śniadanie, które nie jest może efektowne, ale za to jest bardzo łatwe i szybkie w przygotowaniu, zazwyczaj rano nie mam czasu więc zależy mi na tym żeby przygotowanie posiłku nie zajmowało dużo czasu. Zrobiłam je ze składników, które większość z nas ma w lodówce, śmiało można je nazwać klasycznym polskim śniadaniem.  Przy czym moje śniadanie zawiera ponad 20 g białka i około 18 g tłuszczy (większość pochodzenia roślinnego) i sporo błonnika, dzięki czemu jest bardzo sycące, a po takim śniadaniu kolejny posiłek mogę zjeść za 5, a nawet 6 godzin co dla insulinoopornych będzie miało duże znaczenie.

🍅 2 kromki chleba żytniego razowego
🍅 1 łyżeczka oleju lnianego do posmarowania chleba
🍅 ok. 2 łyżki naturalnego serka koziego (ok. 30 g)
🍅 2 łyżki posiekanego szczypiorku
🍅 5 plasterków chudej wędliny drobiowej (ok. 65 g)
🍅 2 orzechy brazylijskie
🍅 6 pomidorków
🍅 1 ogórek gruntowy
🍅 6 winogron

Takie śniadanie ma ok. 425 kcal, 23 g białka, 18 g tłuszczu, 48 g węglowodanów

Chyba jak przygotować ten posiłek nie trzeba nikomu tłumaczyć. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *